Διερεύνηση της βελτίωσης των χρόνων εξυπηρέτησης πελατών στο ταχυδρομείο της πόλης της Χίου με χρήση μεθόδων στατιστικού ελέγχου ποιότητας
Στο διεθνή επιχειρηματικό χώρο από τη δεκαετία του 1990 έχει γίνει κοινός τόπος η εστίαση στην ικανοποίηση των πελατών ως το σημαντικότερο μέσο για την αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Ένα από τα εργαλεία που προσφέρει η επιστήμη της Διοίκησης για την επίτευξη του στόχου αυτού είναι η αναδιά...
Αποθηκεύτηκε σε:
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9C%CE%BF%CF%85%CF%81%CF%84%CE%B6%CE%AC%CF%82%2C+%CE%91%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9C%CE%BF%CF%85%CF%81%CF%84%CE%B6%CE%AC%CF%82%2C+%CE%91%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*1BU*C6*29*97*18*92lHL*CFnp*15*FA*E1&EncodedQuery=*1BU*C6*29*97*18*92lHL*CFnp*15*FA*E1&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=Level1&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/8591