Παραμετρική σχεδίαση εσωτερικής διάταξης αίθουσας διδασκαλίας με στόχο την υποστήριξη μεθόδων ενεργούς μάθησης

Στον τομέα της εκπαίδευσης, η διδακτική προσέγγιση σε συνδυασμό με το στυλ της αίθουσας διδασκαλίας ασκούν έντονη επίδραση στον τρόπο μετάδοσης της γνώσης, στον τρόπο προσέγγισης της κατανόησής της από τους σπουδαστές και κατά συνέπεια στην ποιότητα των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η διάλεξη αποτελεί μ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ψύρη, Γεωργία
Άλλοι συγγραφείς: Κυρατζή, Σοφία
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2025
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/26914
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/26914