Παραμετρική σχεδίαση εσωτερικής διάταξης αίθουσας διδασκαλίας με στόχο την υποστήριξη μεθόδων ενεργούς μάθησης
Στον τομέα της εκπαίδευσης, η διδακτική προσέγγιση σε συνδυασμό με το στυλ της αίθουσας διδασκαλίας ασκούν έντονη επίδραση στον τρόπο μετάδοσης της γνώσης, στον τρόπο προσέγγισης της κατανόησής της από τους σπουδαστές και κατά συνέπεια στην ποιότητα των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η διάλεξη αποτελεί μ...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2025
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/26914 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|