Παραμετρική σχεδίαση εσωτερικής διάταξης αίθουσας διδασκαλίας με στόχο την υποστήριξη μεθόδων ενεργούς μάθησης

Στον τομέα της εκπαίδευσης, η διδακτική προσέγγιση σε συνδυασμό με το στυλ της αίθουσας διδασκαλίας ασκούν έντονη επίδραση στον τρόπο μετάδοσης της γνώσης, στον τρόπο προσέγγισης της κατανόησής της από τους σπουδαστές και κατά συνέπεια στην ποιότητα των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Η διάλεξη αποτελεί μ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ψύρη, Γεωργία
Other Authors: Κυρατζή, Σοφία
Language:el_GR
Published: 2025
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/26914
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://hdl.handle.net/11610/26914