Ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με αυτισμό μέσω της υποστηρικτικής τεχνολογίας: μελέτη περίπτωσης (στο δημοτικό)

Η ανάπτυξη των γνωστικών και των κοινωνικών δεξιοτήτων στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, είναι τομείς που απασχολούν την εκπαίδευση. Τα παιδιά με αυτισμό χρειάζονται διαφορετικό τρόπο συντονισμού, για να το καταφέρουν. Ο τομέας της τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια αυτή. Στ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δημητρά, Σταυρούλα
Άλλοι συγγραφείς: Δημητρακοπούλου, Αγγελική
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2023
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/25671
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/25671