Ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με αυτισμό μέσω της υποστηρικτικής τεχνολογίας: μελέτη περίπτωσης (στο δημοτικό)
Η ανάπτυξη των γνωστικών και των κοινωνικών δεξιοτήτων στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, είναι τομείς που απασχολούν την εκπαίδευση. Τα παιδιά με αυτισμό χρειάζονται διαφορετικό τρόπο συντονισμού, για να το καταφέρουν. Ο τομέας της τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει την προσπάθεια αυτή. Στ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2023
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/25671 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|