Σχεδιάζοντας τη διδασκαλία της ελληνικής ως Γ2 για φαρσόφωνους/ες ομιλητές/ριες

Το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι φαρσόφωνοι πρόσφυγες εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία στη χώρα μας και διδάσκονται την ελληνική ως Γ2, καθιστά τον αποτελεσματικό σχεδιασμό της διδασκαλίας της ελληνικής ως Γ2 για φαρσόφωνους/ες ομιλητές/τριες βασικό παράγοντα για τη διαδικασία ένταξης/...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Φωκαεύς, Γεράσιμος
Άλλοι συγγραφείς: Καραντζόλα, Ελένη
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2022
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/24471
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!