Σχεδιάζοντας τη διδασκαλία της ελληνικής ως Γ2 για φαρσόφωνους/ες ομιλητές/ριες
Το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι φαρσόφωνοι πρόσφυγες εντάσσονται στην εκπαιδευτική διαδικασία στη χώρα μας και διδάσκονται την ελληνική ως Γ2, καθιστά τον αποτελεσματικό σχεδιασμό της διδασκαλίας της ελληνικής ως Γ2 για φαρσόφωνους/ες ομιλητές/τριες βασικό παράγοντα για τη διαδικασία ένταξης/...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2022
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/24471 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|