Ο κριτικός γραμματισμός ως πλαίσιο για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: σχεδιασμός διδακτικής παρέμβασης σε τάξη μη τυπικής εκπαίδευσης
Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση μίας διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε έφηβους/ες πρόσφυγες μαθητές/ριες υπό το πρίσμα της θεωρίας κριτικού γραμματισμού (Ηalliday, 1994) στο πλαίσιο μη τυπικής εκπαίδευσης. Ο διδακτικός σχεδιασμός βασίστηκε...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2022
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/24453 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|