Ο κριτικός γραμματισμός ως πλαίσιο για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: σχεδιασμός διδακτικής παρέμβασης σε τάξη μη τυπικής εκπαίδευσης

Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση μίας διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε έφηβους/ες πρόσφυγες μαθητές/ριες υπό το πρίσμα της θεωρίας κριτικού γραμματισμού (Ηalliday, 1994) στο πλαίσιο μη τυπικής εκπαίδευσης. Ο διδακτικός σχεδιασμός βασίστηκε...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Σταθάκη, Αικατερίνη - Κυριακή
Other Authors: Οικονομάκου, Μαριάνθη
Language:el_GR
Published: 2022
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/24453
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://hdl.handle.net/11610/24453