Ικανοποίηση πελατών από υπηρεσίες αεροδρομίων
Η έννοια της ικανοποίησης των καταναλωτών έχει αποτελέσει αντικείμενο εμπειρικών δοκιμών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την ποιότητα των υπηρεσιών και, ως εκ τούτου, έχει αναπτυχθεί πιο διεξοδικά. Οι πελάτες βιώνουν διάφορα επίπεδα ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας μετά από κάθε υπηρεσία που παρέχετα...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2022
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/23794 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|