Ικανοποίηση πελατών από υπηρεσίες αεροδρομίων

Η έννοια της ικανοποίησης των καταναλωτών έχει αποτελέσει αντικείμενο εμπειρικών δοκιμών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από την ποιότητα των υπηρεσιών και, ως εκ τούτου, έχει αναπτυχθεί πιο διεξοδικά. Οι πελάτες βιώνουν διάφορα επίπεδα ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας μετά από κάθε υπηρεσία που παρέχετα...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Καβαξής, Ιμπραήμ
Other Authors: Παπαθεοδώρου, Ανδρέας
Language:el_GR
Published: 2022
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/23794
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://hdl.handle.net/11610/23794