Απόψεις γονέων για τον φόβο των παιδιών για τα μαθηματικά

Η εργασία καλείται να αποσαφηνίσει τον επικοινωνιακό δίαυλο μεταξύ γονέα και εκπαιδευτικού από την πλευρά των γονέων όσον αφορά τις μαθηματικές δυσκολίες του μαθητή στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Η μεθοδολογία που ακολούθησε, πραγματοποιήθηκε με ποσοτική μέθοδο, δηλαδή τη σχεδίαση ερωτηματολογ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αγγελοπούλου, Αγγελική
Άλλοι συγγραφείς: Νικολάου, Ελένη
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2022
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/23624
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/23624