Αξιολογώντας τις ερμηνείες των μαθητών του δημοτικού για γραφήματα γραμμών
Στη παρούσα εργασία επιδιώκεται η διερεύνηση των ικανοτήτων των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου να εξάγουν πληροφορίες από γραφήματα γραμμών και η διερεύνηση των ειδών των ερμηνειών που ενεργοποιούν οι μαθητές όταν προσπαθούν να ερμηνεύσουν γραφήματα γραμμών. Ως ερευνητικό εργαλείο συλλ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2022
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/22888 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|