Αξιολογώντας τις ερμηνείες των μαθητών του δημοτικού για γραφήματα γραμμών

Στη παρούσα εργασία επιδιώκεται η διερεύνηση των ικανοτήτων των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου να εξάγουν πληροφορίες από γραφήματα γραμμών και η διερεύνηση των ειδών των ερμηνειών που ενεργοποιούν οι μαθητές όταν προσπαθούν να ερμηνεύσουν γραφήματα γραμμών. Ως ερευνητικό εργαλείο συλλ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καλλίθρακας-Μοσχοχωρίτης, Γεώργιος
Άλλοι συγγραφείς: Σκουμιός, Μιχαήλ
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2022
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/22888
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/22888