Εκπαίδευση προσφύγων και διαγλωσσικότητα: οι εκπαιδευτικοί σχεδιάζουν και υλοποιούν τη διδασκαλία τους κάνοντας επιλογές σχετικά με τις γλώσσες των μαθητών/τριών τους
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθεί το κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί του σύγχρονου ελληνικού σχολείου εντάσσουν τις παιδαγωγικές αρχές της διαγλωσσικότητας στην υλοποίηση μιας διδασκαλίας που αφορά και πρόσφυγες μαθητές/τριες. Επιπρόσθετα επιδιώκεται να αποτυπωθούν και τα βασικότερα προβ...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2022
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/22778 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|