Εκπαιδευτική πολιτική για τη ΔβΜ: συγκριτική μελέτη χωρών της Ε.Ε.

Η Δια Βίου Μάθηση, θεωρήθηκε και θεωρείται όλο και περισσότερο ως ένας τρόπος, οι επιχειρήσεις, το κράτος, οι οργανισμοί και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη στην αγορά εργασίας, να αναβαθμίζουν τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού τους, ώστε να προσαρμόζεται γρήγορα στις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογία...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Διάκου, Αναστασία
Άλλοι συγγραφείς: Γουβιάς, Διονύσιος
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2021
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/22570
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/22570