Η συμβολή της ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτηση πελατών στην Ελληνική δημόσια διοίκηση: η περίπτωση του δημόσιου τομέα του νομού Ξάνθης

Ο στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τη διοίκηση και το εσωτερικό μάρκετινγκ που εφαρμόζει ο Δημόσιος Τομέας. Για το λόγο αυτό αρχικά πραγματοποιήθηκε μια θεωρητική προσέγγιση της έννοιας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Παράλληλα μέσω της διπλωματικής εργασίας πραγ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Φλωροκάπη, Στεργιανή
Other Authors: Μπεκιάρης, Μιχαήλ
Language:el_GR
Published: 2021
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/22120
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://hdl.handle.net/11610/22120