Η συμβολή της ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτηση πελατών στην Ελληνική δημόσια διοίκηση: η περίπτωση του δημόσιου τομέα του νομού Ξάνθης
Ο στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τη διοίκηση και το εσωτερικό μάρκετινγκ που εφαρμόζει ο Δημόσιος Τομέας. Για το λόγο αυτό αρχικά πραγματοποιήθηκε μια θεωρητική προσέγγιση της έννοιας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Παράλληλα μέσω της διπλωματικής εργασίας πραγ...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2021
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/22120 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|