Η συμβολή της ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτηση πελατών στην Ελληνική δημόσια διοίκηση: η περίπτωση του δημόσιου τομέα του νομού Ξάνθης

Ο στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τη διοίκηση και το εσωτερικό μάρκετινγκ που εφαρμόζει ο Δημόσιος Τομέας. Για το λόγο αυτό αρχικά πραγματοποιήθηκε μια θεωρητική προσέγγιση της έννοιας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Παράλληλα μέσω της διπλωματικής εργασίας πραγ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Φλωροκάπη, Στεργιανή
Άλλοι συγγραφείς: Μπεκιάρης, Μιχαήλ
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2021
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/22120
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/22120