Η συμβολή της ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτηση πελατών στην Ελληνική δημόσια διοίκηση: η περίπτωση του δημόσιου τομέα του νομού Ξάνθης
Ο στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τη διοίκηση και το εσωτερικό μάρκετινγκ που εφαρμόζει ο Δημόσιος Τομέας. Για το λόγο αυτό αρχικά πραγματοποιήθηκε μια θεωρητική προσέγγιση της έννοιας Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Παράλληλα μέσω της διπλωματικής εργασίας πραγ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2021
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/22120 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|