Αξιοποίηση εικονογραφημένου βιβλίου για την αντίληψη της πρόσθεσης από παιδιά πρώτης δημοτικού

Αφετηρία της εργασίας αποτελεί η αντίληψη, ότι τα λογοτεχνικά κείμενα είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν στη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών. Πιο αναλυτικά, μελετάται αν το εικονογραφημένο βιβλίο μπορεί να αξιοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη διδασκαλία μιας μαθηματικής έννοιας. Η παρούσα εργασία εστι...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Νασούλα, Αικατερίνη
Other Authors: Σκουμπουρδή, Χρυσάνθη
Language:el_GR
Published: 2020
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/20785
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!