Αξιοποίηση εικονογραφημένου βιβλίου για την αντίληψη της πρόσθεσης από παιδιά πρώτης δημοτικού
Αφετηρία της εργασίας αποτελεί η αντίληψη, ότι τα λογοτεχνικά κείμενα είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν στη διδασκαλία μαθηματικών εννοιών. Πιο αναλυτικά, μελετάται αν το εικονογραφημένο βιβλίο μπορεί να αξιοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη διδασκαλία μιας μαθηματικής έννοιας. Η παρούσα εργασία εστι...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2020
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/20785 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|