Σχολική ανάπτυξη ως ανάπτυξη οργανωσιακής πολυπλοκότητας: το παράδειγμα του γνωστικού μάνατζμεντ στις σχολικές μονάδες
Περίληψη Η Οργανωσιακή Πολυπλοκότητα και η θεωρία των μανθανόντων συστημάτων τυγχάνουν ευρύτερης αποδοχής τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς εκτός από τον τομέα των επιχειρήσεων ξεκίνησαν να εμφανίζονται σταδιακά και στις εκπαιδευτικές μονάδες. Στο παρόν πόνημα επιχειρείται η ανάλυση και η παρουσίαση...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2019
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://catalog.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*BBS*B2Q*D3*60*21*87*E6*88*A3*17*EB*E0*AC6&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2017.1.115001&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1 http://hdl.handle.net/11610/18757 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
http://catalog.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*BBS*B2Q*D3*60*21*87*E6*88*A3*17*EB*E0*AC6&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2017.1.115001&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1http://hdl.handle.net/11610/18757