Μάρκετινγκ στη Λιμενική Βιομηχανία
Η πτυχιακή εργασία που παρουσιάζεται στη συνέχεια, πραγματεύεται τις δραστηριότητες και τα εργαλεία του Μάρκετινγκ στους σύγχρονους λιμένες.Το Μάρκετινγκ αποτελεί μια στρατηγική προβολής και οργάνωσης του λιμένα ώστε να αυξήσει τα έσοδά του αλλά και να αξιοποιήσει τις υφιστάμενες δυνατότητες του και...
Saved in:
| Main Author: | Δρόσος, Πασχάλης |
|---|---|
| Other Authors: | Πάλλης, Αθανάσιος |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2018
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/17868 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Η επιλογή του εμπορικού σταθμού λιμένα Θεσσαλονίκης από τους χρήστες
by: Παπαδόπουλος, Αλέξανδρος
Published: (2018) -
Βελτίωση της ασφάλειας στους λιμένες από την εφαρμογή του ISPS Code
by: Ατσάλη, Σοφία
Published: (2018) -
Λιμάνια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media): Πρακτικές και στόχοι σύγχρονου λιμενικού marketing
by: Παπαδοπούλου, Αλεξάνδρα
Published: (2018) -
Συνεργασία και συντονισμός των μεγαλύτερων λιμένων μέσω της στρατηγικής τους: η ευρωπαϊκή περίπτωση
by: Λιόντου, Ηλιάνα
Published: (2019) -
Το λιμενικό μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς
by: Κτενά, Άννα
Published: (2015)