Μάρκετινγκ στη Λιμενική Βιομηχανία
Η πτυχιακή εργασία που παρουσιάζεται στη συνέχεια, πραγματεύεται τις δραστηριότητες και τα εργαλεία του Μάρκετινγκ στους σύγχρονους λιμένες.Το Μάρκετινγκ αποτελεί μια στρατηγική προβολής και οργάνωσης του λιμένα ώστε να αυξήσει τα έσοδά του αλλά και να αξιοποιήσει τις υφιστάμενες δυνατότητες του και...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2018
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/17868 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|