Μάρκετινγκ στη Λιμενική Βιομηχανία

Η πτυχιακή εργασία που παρουσιάζεται στη συνέχεια, πραγματεύεται τις δραστηριότητες και τα εργαλεία του Μάρκετινγκ στους σύγχρονους λιμένες.Το Μάρκετινγκ αποτελεί μια στρατηγική προβολής και οργάνωσης του λιμένα ώστε να αυξήσει τα έσοδά του αλλά και να αξιοποιήσει τις υφιστάμενες δυνατότητες του και...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δρόσος, Πασχάλης
Άλλοι συγγραφείς: Πάλλης, Αθανάσιος
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2018
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/17868
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/17868