Η προβολή και η προώθηση του τουριστικού προιόντος των Ιονίων Νήσων.

Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος των Ιονίων νήσων και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με το θέμα της διαφήμισης και του τουρισμού ορίζοντας τη διαφήμιση και τους στόχους αυτής αλλά και...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Δασκαλόπουλος, Δημήτριος
Other Authors: Λαγός, Δημήτριος
Language:el_GR
Published: 2017
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/17705
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://hdl.handle.net/11610/17705