Η προβολή και η προώθηση του τουριστικού προιόντος των Ιονίων Νήσων.
Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος των Ιονίων νήσων και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με το θέμα της διαφήμισης και του τουρισμού ορίζοντας τη διαφήμιση και τους στόχους αυτής αλλά και...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2017
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/17705 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|