Η προβολή και η προώθηση του τουριστικού προιόντος των Ιονίων Νήσων.

Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος των Ιονίων νήσων και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με το θέμα της διαφήμισης και του τουρισμού ορίζοντας τη διαφήμιση και τους στόχους αυτής αλλά και...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δασκαλόπουλος, Δημήτριος
Άλλοι συγγραφείς: Λαγός, Δημήτριος
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/17705
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/17705