Θεωρίες και μοντέλα σχολικής ανάπτυξης: ιστορική και συστηματική προσέγγιση

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μια καταγραφή και ανάλυση των σημαντικότερων θεωριών και μοντέλων Σχολικής Ανάπτυξης όπως έχουν αποτυπωθεί στην διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία και να διαπιστωθεί εάν και σε ποιό βαθμό υπάρχουν περιθώρια Σχολικής Ανάπτυξης στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο και...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Πολύζος, Παναγιώτης
Άλλοι συγγραφείς: Κοντάκος, Αναστάσιος
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&EncodedQuery=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Publisher&SortDirection=1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/17500
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&EncodedQuery=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Publisher&SortDirection=1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/17500