Θεωρίες και μοντέλα σχολικής ανάπτυξης: ιστορική και συστηματική προσέγγιση
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μια καταγραφή και ανάλυση των σημαντικότερων θεωριών και μοντέλων Σχολικής Ανάπτυξης όπως έχουν αποτυπωθεί στην διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία και να διαπιστωθεί εάν και σε ποιό βαθμό υπάρχουν περιθώρια Σχολικής Ανάπτυξης στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο και...
Saved in:
Internet
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&EncodedQuery=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Publisher&SortDirection=1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/17500