Θεωρίες και μοντέλα σχολικής ανάπτυξης: ιστορική και συστηματική προσέγγιση

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει μια καταγραφή και ανάλυση των σημαντικότερων θεωριών και μοντέλων Σχολικής Ανάπτυξης όπως έχουν αποτυπωθεί στην διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία και να διαπιστωθεί εάν και σε ποιό βαθμό υπάρχουν περιθώρια Σχολικής Ανάπτυξης στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο και...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Πολύζος, Παναγιώτης
Other Authors: Κοντάκος, Αναστάσιος
Language:el_GR
Published: 2017
Subjects:
Online Access:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&EncodedQuery=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Publisher&SortDirection=1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/17500
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&EncodedQuery=do*ECF*1A*EB*A6*84*E8*2A1*CBgg*C8E&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Publisher&SortDirection=1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/17500