Σχεδίαση εφαρμογής εκμάθησης & έκφρασης συναισθημάτων για παιδιά με αυτισμό με την χρήση κιναισθητικών διεπαφών
Στα παιδιά με ΔΑΔ παρατηρούνται μη τυπικές συμπεριφορές στην ανάπτυξη και διατήρηση κοινωνικών επαφών (κοινωνική αμοιβαιότητα) , στην λεκτική και μη-λεκτική επικοινωνία, στην γενική συμπεριφορά (π.χ. εμφάνιση στερεότυπων και διασπαστικών αντιδράσεων), στα ενδιαφέροντα και στις δραστηριότητες. Ιδιαίτ...
Saved in:
Internet
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9D%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82%2C+%CE%97%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9D%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82%2C+%CE%97%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*F8*0E*13*BF*11*8B*28*E5*8D1C*C8*20o*CF*AB&EncodedQuery=*F8*0E*13*BF*11*8B*28*E5*8D1C*C8*20o*CF*AB&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=Level1&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/17302