Η συμβολή μιας διδακτικής παρέμβασης για την εξάτμιση και την υγροποίηση στην ποιότητα των εξηγήσεων των μαθητών του Γυμνασίου
Η ανάπτυξη πρακτικών των Φυσικών Επιστημών στους μαθητές θεωρείται ουσιώδης στόχος της εκπαίδευσης τους στις Φυσικές Επιστήμες. Όμως, είναι ιδιαίτερα περιορισμένη η έρευνα που μελετά τη συμβολή διδακτικών παρεμβάσεων στις πρακτικές των Φυσικών Επιστημών που αναπτύσσουν οι μαθητές. Η παρούσα εργασία...
Αποθηκεύτηκε σε:
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%91%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82%2C+%CE%A7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%B1&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%91%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82%2C+%CE%A7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%B1&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=N*01*EA*E5*0B*A01*B1*B2*5F*16*AC*E6*B7*BD*89&EncodedQuery=N*01*EA*E5*0B*A01*B1*B2*5F*16*AC*E6*B7*BD*89&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/17286