Αξιόλογηση μαθητή με βάση το φάκελο υλικού: απόψεις εκπαιδευτικών Α΄/θμιας εκπαίδευσης
Η αξιολόγηση στον εκπαιδευτικό χώρο εκλαμβάνεται ως ένα μέσο συνεχούς βελτίωσης της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Κατά τη διδακτική πράξη, με τον όρο αξιολόγηση εννοούμε την ποσοτική και ποιοτική μέτρηση της μάθησης σύμφωνα με τα μέσα και τις υποδομές που προσφέρονται για να διαπιστωθεί αν και σε ποιο επ...
Saved in:
Internet
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%B5%CE%BB%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7%2C+%CE%94%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%B5%CE%BB%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7%2C+%CE%94%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=N*14l*A2*EF*0C*CAr*25*FFM*BD*E7Q*3A*DE&EncodedQuery=N*14l*A2*EF*0C*CAr*25*FFM*BD*E7Q*3A*DE&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=Level1&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/17189