Μηχανισμός των Αντικυθήρων: δημιουργία τρισδιάστατου διαδραστικού μοντέλου και υποστηρικτικής εφαρμογής
Τρισδιάστατη διαδραστική προσομοίωση του μηχανισμού των Αντικυθήρων κατασκευασμένη με συνδυασμό των προγραμμάτων Cinema 4D ,Unity 3d, Fractscape, Google Earth και χρήση κώδικα JavaScript και C#...
Αποθηκεύτηκε σε:
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%94%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CF%82%2C+%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%94%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CF%82%2C+%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*A6*03*26*00*5B*14*AD*D7*FF*D5Wt*2F*D4R*0D&EncodedQuery=*A6*03*26*00*5B*14*AD*D7*FF*D5Wt*2F*D4R*0D&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/16043