Διαμορφώνοντας την «Πολιτιστική Φήμη» (Cultural Reputation): η "Θεματολογία" του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης

Η συγκεκριμένη έρευνα είναι μια μελέτη περίπτωσης που ερευνά τη σημαντικότητα της επωνυμίας και της φήμης των πολιτιστικών οργανισμών. Όλοι οι οργανισμοί, (κερδοσκοπικοί και μη), επενδύουν συνεχώς σε υπηρεσίες και διαδικασίες που ανεβάζουν το δείκτη της εταιρικής τους φήμης. Έτσι, ο οργανισμός αποκτ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ζακάκης, Νικόλαος - Σάββας
Other Authors: Παυλογεωργάτος, Γεράσιμος
Language:Greek
Published: 2015
Subjects:
Online Access:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*D5*8B*FB*92Myg*B5oT*89*DD*17*0E*92*AF&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.33958&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1
http://hdl.handle.net/11610/15966
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Similar Items