Διαμορφώνοντας την «Πολιτιστική Φήμη» (Cultural Reputation): η "Θεματολογία" του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης
Η συγκεκριμένη έρευνα είναι μια μελέτη περίπτωσης που ερευνά τη σημαντικότητα της επωνυμίας και της φήμης των πολιτιστικών οργανισμών. Όλοι οι οργανισμοί, (κερδοσκοπικοί και μη), επενδύουν συνεχώς σε υπηρεσίες και διαδικασίες που ανεβάζουν το δείκτη της εταιρικής τους φήμης. Έτσι, ο οργανισμός αποκτ...
Saved in:
| Main Author: | Ζακάκης, Νικόλαος - Σάββας |
|---|---|
| Other Authors: | Παυλογεωργάτος, Γεράσιμος |
| Language: | Greek |
| Published: |
2015
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*D5*8B*FB*92Myg*B5oT*89*DD*17*0E*92*AF&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.33958&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1 http://hdl.handle.net/11610/15966 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Η συμβολή του νέου Μουσείου Ακρόπολης στον πολιτιστικό τουρισμό της Ελλάδας
by: Παναγιώτου, Ιωάννης
Published: (2015) -
Προσδιορισμός μοντέλου μέτρησης επιπέδου αποδοχής προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις επιχειρήσεις
by: Μαϊστράλη, Αντιγόνη
Published: (2015) -
Συστήματα κοινωνικής βαθμολόγησης πολιτών μέσω συστημάτων αξιολόγησης - αξιοπιστίας - φήμης
by: Βαγγέλης, Γεώργιος
Published: (2020) -
Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή οίνου βιολογικής καλιέργειας απο τους έλληνες καταναλωτές ως στοιχεία διαμόρφωσης στρατηγικής απο τις ελληνικές επιχειρήσεις οινοποίησης
by: Δημοπούλου, Ελένη
Published: (2017) -
Το νέο μουσείο της Ακρόπολης :
by: Ντεκάστρο, Μαρίζα, 1953-
Published: (2009)