Διαμορφώνοντας την «Πολιτιστική Φήμη» (Cultural Reputation): η "Θεματολογία" του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης

Η συγκεκριμένη έρευνα είναι μια μελέτη περίπτωσης που ερευνά τη σημαντικότητα της επωνυμίας και της φήμης των πολιτιστικών οργανισμών. Όλοι οι οργανισμοί, (κερδοσκοπικοί και μη), επενδύουν συνεχώς σε υπηρεσίες και διαδικασίες που ανεβάζουν το δείκτη της εταιρικής τους φήμης. Έτσι, ο οργανισμός αποκτ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ζακάκης, Νικόλαος - Σάββας
Άλλοι συγγραφείς: Παυλογεωργάτος, Γεράσιμος
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*D5*8B*FB*92Myg*B5oT*89*DD*17*0E*92*AF&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.33958&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1
http://hdl.handle.net/11610/15966
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*D5*8B*FB*92Myg*B5oT*89*DD*17*0E*92*AF&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.33958&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1
http://hdl.handle.net/11610/15966