Διαμορφώνοντας την «Πολιτιστική Φήμη» (Cultural Reputation): η "Θεματολογία" του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης
Η συγκεκριμένη έρευνα είναι μια μελέτη περίπτωσης που ερευνά τη σημαντικότητα της επωνυμίας και της φήμης των πολιτιστικών οργανισμών. Όλοι οι οργανισμοί, (κερδοσκοπικοί και μη), επενδύουν συνεχώς σε υπηρεσίες και διαδικασίες που ανεβάζουν το δείκτη της εταιρικής τους φήμης. Έτσι, ο οργανισμός αποκτ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | Greek |
| Δημοσίευση: |
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*D5*8B*FB*92Myg*B5oT*89*DD*17*0E*92*AF&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.33958&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1 http://hdl.handle.net/11610/15966 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*D5*8B*FB*92Myg*B5oT*89*DD*17*0E*92*AF&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.33958&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1http://hdl.handle.net/11610/15966