Συγκριτική θεώρηση των επίσημων αναλυτικών προγραμμάτων Ελλάδας και Κύπρου για τη θέση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα αντίστοιχα εκπαιδευτικά συστήματα»

Το σχολείο είναι ο κατεξοχήν χώρος που μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάδειξη αξιών και στη διαμόρφωση υπεύθυνων στάσεων και συμπεριφορών αναφορικά με το περιβάλλον. το αναλυτικό πρόγραμμα κάθε κράτους θα πρέπει να διαπνέεται από τις αρχές και τους στόχους της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. λόγω...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Λόη, Σπυριδούλα
Other Authors: Κόνσολας, Εμμανουήλ
Language:Greek
Published: 2015
Subjects:
Online Access:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*2E4*AF*12*B3*8D*07*FF*2Fd*E3*F0*9B*B1*C9b&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=3&WebPageNr=1&SearchTerm1=2008%20.1.102074&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=3
http://hdl.handle.net/11610/15925
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*2E4*AF*12*B3*8D*07*FF*2Fd*E3*F0*9B*B1*C9b&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=3&WebPageNr=1&SearchTerm1=2008%20.1.102074&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=3
http://hdl.handle.net/11610/15925