Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη

Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διερευνήσει κατά πόσο η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέσα από την αξιοποίηση παραμυθιών και ειδικότερα οικολογικών παραμυθιών στο πλαίσιο προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μπορεί να εμπλουτίσει το γνωστικό επίπεδο, να διαμορφώσει στάσεις και να καλλιεργήσει αξίες σ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κακούλη, Καθολική - Γεώργιος
Άλλοι συγγραφείς: Παπαβασιλείου, Βασίλειος
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&EncodedQuery=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/15815
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
_version_ 1828460144808165376
author Κακούλη, Καθολική - Γεώργιος
author2 Παπαβασιλείου, Βασίλειος
author_facet Παπαβασιλείου, Βασίλειος
Κακούλη, Καθολική - Γεώργιος
author_sort Κακούλη, Καθολική - Γεώργιος
collection DSpace
description Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διερευνήσει κατά πόσο η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέσα από την αξιοποίηση παραμυθιών και ειδικότερα οικολογικών παραμυθιών στο πλαίσιο προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μπορεί να εμπλουτίσει το γνωστικό επίπεδο, να διαμορφώσει στάσεις και να καλλιεργήσει αξίες στους μαθητές / τριες σχετικά με το Περιβάλλον. Συγκρίνοντας τις απαντήσεις των μαθητών, πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώνεται πως το πρόγραμμα λειτούργησε θετικά, καθώς μετά την υλοποίηση του προγράμματος παρατηρήθηκε σημαντική διαφοροποίηση σε επίπεδο γνώσεων, στάσεων και αντιλήψεων των μαθητών/τριών σε θέματα της Ανακύκλωσης.Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας τα οικολογικά παραμύθια καλλιεργούν την περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών, τα ευαισθητοποιούν, τους προσφέρουν ευχαρίστηση και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους.
id oai:hellanicus.lib.aegean.gr:11610-15815
institution Hellanicus
language Greek
publishDate 2015
record_format dspace
spelling oai:hellanicus.lib.aegean.gr:11610-158152020-10-22T09:50:24Z Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη Κακούλη, Καθολική - Γεώργιος Παπαβασιλείου, Βασίλειος Περιβαλλοντική εκπαίδευση Αειφόρος ανάπτυξη Τέχνη Λογοτεχνία Παραμύθι Ανακύκλωση Environmental education Sustainable development Art Literature Fairy tale Recycling Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διερευνήσει κατά πόσο η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέσα από την αξιοποίηση παραμυθιών και ειδικότερα οικολογικών παραμυθιών στο πλαίσιο προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μπορεί να εμπλουτίσει το γνωστικό επίπεδο, να διαμορφώσει στάσεις και να καλλιεργήσει αξίες στους μαθητές / τριες σχετικά με το Περιβάλλον. Συγκρίνοντας τις απαντήσεις των μαθητών, πριν και μετά την εφαρμογή του προγράμματος στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώνεται πως το πρόγραμμα λειτούργησε θετικά, καθώς μετά την υλοποίηση του προγράμματος παρατηρήθηκε σημαντική διαφοροποίηση σε επίπεδο γνώσεων, στάσεων και αντιλήψεων των μαθητών/τριών σε θέματα της Ανακύκλωσης.Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας τα οικολογικά παραμύθια καλλιεργούν την περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών, τα ευαισθητοποιούν, τους προσφέρουν ευχαρίστηση και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους. The object of this research is to try to investigate how Environmental education can enrich students’ knowledge, instil environmental awareness and cultivate a new attitude towards the environment, through storybooks and specifically through Eco-Friendly Children’s Books. Comparing the responses of the students before and after the implementation of the programme in context of education for sustainable development, the results of the survey showed that, the program had a positive outcome. After the programme was carried out, there had been a significant differentiation in the level of knowledge, attitude and perception students had on recycling issues. As seen from the results of the survey the Eco-friendly children’s book grew environmental consciousness of children, raised awareness, offered pleasure and enriched their knowledge. 2015-12-16T14:39:21Z 2015-12-16T14:39:21Z 2015 https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&EncodedQuery=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex= http://hdl.handle.net/11610/15815 el Ρόδος
spellingShingle Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Αειφόρος ανάπτυξη
Τέχνη
Λογοτεχνία
Παραμύθι
Ανακύκλωση
Environmental education
Sustainable development
Art
Literature
Fairy tale
Recycling
Κακούλη, Καθολική - Γεώργιος
Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
title Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
title_full Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
title_fullStr Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
title_full_unstemmed Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
title_short Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
title_sort η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
topic Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Αειφόρος ανάπτυξη
Τέχνη
Λογοτεχνία
Παραμύθι
Ανακύκλωση
Environmental education
Sustainable development
Art
Literature
Fairy tale
Recycling
url https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&EncodedQuery=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/15815
work_keys_str_mv AT kakoulēkatholikēgeōrgios ēaxiopoiēsētouparamythioustoplaisiotēsekpaideusēsgiatēnaeiphoroanaptyxē