Η αξιοποίηση του παραμυθιού στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφόρο ανάπτυξη
Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διερευνήσει κατά πόσο η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση μέσα από την αξιοποίηση παραμυθιών και ειδικότερα οικολογικών παραμυθιών στο πλαίσιο προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μπορεί να εμπλουτίσει το γνωστικό επίπεδο, να διαμορφώσει στάσεις και να καλλιεργήσει αξίες σ...
Saved in:
Internet
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&EncodedQuery=*93*2C*AA*0Fu*7B8*7B*2E*05*2C*1F*0F*26*FE*EC&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/15815