Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και το μοντέλο της έρευνας δράση
Ο πολύπλευρος και πολυσύνθετος ρόλος του εκπαιδευτικού, ως κύριου φορέα έρευνας και δράσης στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί το κατεξοχήν αντικείμενο του διαλόγου που αναπτύσσεται τις τελευταίες ιδιαίτερα δεκαετίες. Η έρευνα που διεξάγει ο εκπαιδευτικός του δίνει τη δυνατότητα να θέσει σε αμφισβ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | Greek |
| Δημοσίευση: |
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*C2aR*BA7D*C2*3A*13r*2E*BB*BE*A3*19*B3&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=2&WebPageNr=1&SearchTerm1=2008%20.1.8374&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=2 http://hdl.handle.net/11610/14432 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*C2aR*BA7D*C2*3A*13r*2E*BB*BE*A3*19*B3&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=2&WebPageNr=1&SearchTerm1=2008%20.1.8374&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=2http://hdl.handle.net/11610/14432