Βιντεοπαιχνίδια και εκπαίδευση
Η δυναμική της χρήσης βιντεοπαιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και οι δυνατότητες που παρουσιάζουν για μια δημιουργική, ευχάριστη, αποτελεσματική, συμμετοχική προσαρμοσμένη στο χρήστη και πολυδιάστατη προσέγγιση της γνώσης, έχει παρουσιαστεί σε μεγάλη έκταση στη βιβλιογραφία. Διαπιστώνεται όμως...
Saved in:
Internet
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A4%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%B6%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A4%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%B6%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82%2C+%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*B0b*8DQXp*D6*B3*BD*B3*CD*E1*E8*B0*89*25&EncodedQuery=*B0b*8DQXp*D6*B3*BD*B3*CD*E1*E8*B0*89*25&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/14399