«Η επικοινωνία μεταξύ των μαθητών της Α΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου».

Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επικοινωνία μεταξύ των μαθητών της Α΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση των αναγκών των παιδιών, τα βασικά χαρακτηριστικά τους κατά την παιδική ηλικία και η σύγκριση αυτών σε διαφορετικές ηλικίες του δημοτικού. Στόχος της είν...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Συντιχάκη Μαρία, Μαρία - Δημήτριος
Other Authors: Χατζηγεωργίου, Ιωάννης
Language:Greek
Published: 2015
Subjects:
Online Access:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BA%CE%B7+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BA%CE%B7+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*08*FCo*A7*D5*82*DC*A4*05*8Fp*C1W*25*7B*3E&EncodedQuery=*08*FCo*A7*D5*82*DC*A4*05*8Fp*C1W*25*7B*3E&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/14191
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BA%CE%B7+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BA%CE%B7+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*08*FCo*A7*D5*82*DC*A4*05*8Fp*C1W*25*7B*3E&EncodedQuery=*08*FCo*A7*D5*82*DC*A4*05*8Fp*C1W*25*7B*3E&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/14191