Νοηματοδοτήσεις, στάσεις και αναπαραστάσεις στις πρακτικές γραμματισμού: η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας [Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων]
Η προκειμένη εργασία εξετάζει τις αναπαραστάσεις και στάσεις των εκπαιδευόμενων για τη γλώσσα ως επικοινωνιακό μέσο που φέρουν στις πρακτικές Γλωσσικού Γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τις νοηματοδοτήσεις της ενεργού πολιτειότητας που δημιουργούνται στα πλαίσια του συγκεκριμένου γραμματι...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | Greek |
| Δημοσίευση: |
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&EncodedQuery=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex= http://hdl.handle.net/11610/14021 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&EncodedQuery=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/14021