Νοηματοδοτήσεις, στάσεις και αναπαραστάσεις στις πρακτικές γραμματισμού: η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας [Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων]

Η προκειμένη εργασία εξετάζει τις αναπαραστάσεις και στάσεις των εκπαιδευόμενων για τη γλώσσα ως επικοινωνιακό μέσο που φέρουν στις πρακτικές Γλωσσικού Γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τις νοηματοδοτήσεις της ενεργού πολιτειότητας που δημιουργούνται στα πλαίσια του συγκεκριμένου γραμματι...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γώγου, Αργυρή - Ηλίας
Άλλοι συγγραφείς: Καραντζόλα, Ελένη
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&EncodedQuery=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/14021
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%93%CF%8E%CE%B3%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AE&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&EncodedQuery=*E7*CE*5D*10*A9*7C*08jM*16*28*E7z*08*17J&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/14021