Το εικονογραφημένο σχολικό βιβλίο και η επίδρασή του στην επίδοση των μαθητών/ριων του δημοτικού σχολείου
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή είχε σαν σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης που ασκεί το εικονογραφημένο σχολικό βιβλίο του δημοτικού στις επιδόσεις των μαθητών, μελετώντας παράλληλα εάν παρατηρείται διαφοροποίηση στην επίδραση που ασκεί η εικόνα του σχολικού εγχειριδίου στους μαθητές και τις μαθήτρι...
Αποθηκεύτηκε σε:
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9B%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%AC%CF%82%2C+%CE%98%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9B%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%AC%CF%82%2C+%CE%98%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=F*80*EDK*1Et*E6*9CB*CC*E9*DC*ED*09*87O&EncodedQuery=F*80*EDK*1Et*E6*9CB*CC*E9*DC*ED*09*87O&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/13960