Κοινωνικό φύλο και ανοικτή μάθηση μέσω διαδικτύου: Μελέτη περίπτωσης το πιλοτικό έργο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Σε αυτή την έρευνα γίνεται μελέτη της συμπεριφοράς των εκπαιδευομένων, με βάση το κοινωνικό τους φύλο, στην ανοικτή μάθηση μέσω διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, μελετούμε κατά πόσο χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τα δύο φύλα ως προς τον κοινωνικό τους ρόλο, την θέση τους στην οικογένεια, το επάγγελμά...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Κυριάκου, Αργυρώ - Γεώργιος
Other Authors: Βιτσιλάκη, Χρυσή
Language:Greek
Published: 2015
Subjects:
Online Access:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&EncodedQuery=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/13911
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&EncodedQuery=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/13911