Κοινωνικό φύλο και ανοικτή μάθηση μέσω διαδικτύου: Μελέτη περίπτωσης το πιλοτικό έργο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Σε αυτή την έρευνα γίνεται μελέτη της συμπεριφοράς των εκπαιδευομένων, με βάση το κοινωνικό τους φύλο, στην ανοικτή μάθηση μέσω διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, μελετούμε κατά πόσο χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τα δύο φύλα ως προς τον κοινωνικό τους ρόλο, την θέση τους στην οικογένεια, το επάγγελμά...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κυριάκου, Αργυρώ - Γεώργιος
Άλλοι συγγραφείς: Βιτσιλάκη, Χρυσή
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&EncodedQuery=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/13911
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&EncodedQuery=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/13911