Κοινωνικό φύλο και ανοικτή μάθηση μέσω διαδικτύου: Μελέτη περίπτωσης το πιλοτικό έργο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς
Σε αυτή την έρευνα γίνεται μελέτη της συμπεριφοράς των εκπαιδευομένων, με βάση το κοινωνικό τους φύλο, στην ανοικτή μάθηση μέσω διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, μελετούμε κατά πόσο χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τα δύο φύλα ως προς τον κοινωνικό τους ρόλο, την θέση τους στην οικογένεια, το επάγγελμά...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | Greek |
| Δημοσίευση: |
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&EncodedQuery=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex= http://hdl.handle.net/11610/13911 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%85%2C+%CE%91%CF%81%CE%B3%CF%85%CF%81%CF%8E&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&EncodedQuery=*C9*9Fp*29*2CcwQ*9F*40K*1F*10a*E5*ED&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/13911