Διασφάλιση ποιότητας σε ξενοδοχειακή επιχείρηση
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται σαν βασικό χαρακτηριστικό κριτήριο της καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν σαν το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | Greek |
| Published: |
2015
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*04*F0jB*9F*B7n*D1*7E*2Dk*01*10*CER*D4&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2003%20.1.49951&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1 http://hdl.handle.net/11610/13439 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Internet
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*04*F0jB*9F*B7n*D1*7E*2Dk*01*10*CER*D4&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2003%20.1.49951&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1http://hdl.handle.net/11610/13439