Διασφάλιση ποιότητας σε ξενοδοχειακή επιχείρηση

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται σαν βασικό χαρακτηριστικό κριτήριο της καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν σαν το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Καφετζόγλου, Μαρία - Γεώργιος
Other Authors: Ζαλιμίδης, Παύλος
Language:Greek
Published: 2015
Subjects:
Online Access:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*04*F0jB*9F*B7n*D1*7E*2Dk*01*10*CER*D4&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2003%20.1.49951&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1
http://hdl.handle.net/11610/13439
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*04*F0jB*9F*B7n*D1*7E*2Dk*01*10*CER*D4&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2003%20.1.49951&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1
http://hdl.handle.net/11610/13439