Επίδραση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) είναι ένας πολυδιάστατος τομέας, ο οποίος έχει ερευνηθεί σε επίπεδο βιβλιογραφίας από διάφορες οπτικές. Το φαινόμενο ενσωμάτωσής της στη στρατηγική των επιχειρήσεων, τον τελευταίο καιρό, εντείνεται, ιδιαίτερα όσο αφορά στην περιβαλλοντική της διάσταση. Σε αυτή τη δι...
Saved in:
Internet
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%B7%CF%82%2C+%CE%A7%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82+&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%B7%CF%82%2C+%CE%A7%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82+&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=S*B0*A5*D3*C9*5B*EB*15*ACFh*E3*0D*EC*0F*5D&EncodedQuery=S*B0*A5*D3*C9*5B*EB*15*ACFh*E3*0D*EC*0F*5D&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=Level1&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=http://hdl.handle.net/11610/12580