Μοντέλα συμπεριφοράς χρηστών εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το YouTube και το Flickr συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες στο Internet. Οι χρήστες αυτών σχηματίζουν ένα κοινωνικό δίκτυο, το οποίο παρέχει τα μέσα για διαμοιρασμό, οργάνωση και εύρεση περιεχομένου και επαφών. Η δημοτικότητα αυτών...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γεράκης, Βασίλειος - Ιωάννης
Άλλοι συγγραφείς: Κοκολάκης, Σπύρος
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*1B*DEa*BE*E6Z*1ES*D8vH*BE*EB*13*AA*D3&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2011%20.1.12936&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1
http://hdl.handle.net/11610/12547
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*1B*DEa*BE*E6Z*1ES*D8vH*BE*EB*13*AA*D3&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2011%20.1.12936&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1
http://hdl.handle.net/11610/12547