Μοντέλα συμπεριφοράς χρηστών εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης
Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το YouTube και το Flickr συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες στο Internet. Οι χρήστες αυτών σχηματίζουν ένα κοινωνικό δίκτυο, το οποίο παρέχει τα μέσα για διαμοιρασμό, οργάνωση και εύρεση περιεχομένου και επαφών. Η δημοτικότητα αυτών...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | Greek |
| Δημοσίευση: |
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*1B*DEa*BE*E6Z*1ES*D8vH*BE*EB*13*AA*D3&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2011%20.1.12936&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1 http://hdl.handle.net/11610/12547 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*1B*DEa*BE*E6Z*1ES*D8vH*BE*EB*13*AA*D3&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2011%20.1.12936&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1http://hdl.handle.net/11610/12547