Οικονομικά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: εκπαιδευτικές δαπάνες στην τριτοβάθμια εκπαίδευσης μετά την στρατηγική της Λισσαβόνας
Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται μια προσέγγιση της αποδοτικότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ολλανδία, η Μ. Βρετανία, η Γερμανία, η Φινλανδία, η Πορτογαλία. Η προσέγγιση επιχειρείται στο πλαίσιο της στρατηγικής της Λισσαβόνας για την εκπαί...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | Greek |
| Δημοσίευση: |
2015
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*CB*C4t*86*8E*CA*21*3AV*DA*ED*D7M*A7Kd&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.35160&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1 http://hdl.handle.net/11610/11879 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Διαδίκτυο
https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*CB*C4t*86*8E*CA*21*3AV*DA*ED*D7M*A7Kd&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.35160&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1http://hdl.handle.net/11610/11879