Μάρκετινγκ ενός προορισμού: η περίπτωση του Sani Resort

Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η βαρύτητα της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο Sani Resort. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και οι τουριστικές υπηρεσίες, απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση από αυτ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Αβραμίδου, Γεωργία
Other Authors: Χρήστου, Ευάγγελος
Language:Greek
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://catalog.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*EB*FC*ADJH*24M*A4*B6*D5*219*BB*A1ay&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=8&WebPageNr=1&SearchTerm1=2007.1.66819&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=8
http://hdl.handle.net/11610/11486
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://catalog.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*EB*FC*ADJH*24M*A4*B6*D5*219*BB*A1ay&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=8&WebPageNr=1&SearchTerm1=2007.1.66819&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=8
http://hdl.handle.net/11610/11486