Μάρκετινγκ ενός προορισμού: η περίπτωση του Sani Resort
Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η βαρύτητα της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο Sani Resort. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και οι τουριστικές υπηρεσίες, απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση από αυτ...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | Greek |
| Published: |
2015
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://catalog.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*EB*FC*ADJH*24M*A4*B6*D5*219*BB*A1ay&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=8&WebPageNr=1&SearchTerm1=2007.1.66819&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=8 http://hdl.handle.net/11610/11486 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Internet
http://catalog.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*EB*FC*ADJH*24M*A4*B6*D5*219*BB*A1ay&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=8&WebPageNr=1&SearchTerm1=2007.1.66819&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=8http://hdl.handle.net/11610/11486