Η αποτελεσματικότητα τεχνικών μάρκετινγκ για την προώθηση καταναλωτικών και στεγαστικών δανείων και η επίδραση τους στη διεθνή και ελληνική οικονομική κρίση : πτυχιακή εργασία

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σίμου, Αικατερίνη
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Τ.Δ.Ε
Άλλοι συγγραφείς: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος Χ., 1946- (Εισηγητής διατριβής)
Μορφή: Thesis Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2012
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/6569
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/6569