Η χρήση του Internet (Web2.0) από τους καταναλωτές ως μέσο ενημέρωσης έναντι των άλλων μέσων : μεταπτυχιακή εργασία

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Λιάπη, Αναστασία
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - M.B.A
Άλλοι συγγραφείς: Χρήστου, Ευάγγελος Σ.
Μορφή: Thesis Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2010
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/13524
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/13524